Завершився конкурс «Скарбниця досвіду – 2016»
Умовами участі у конкурсі було зняти відео свого цікавого заходу з
коротким описом (уроку, педради, позакласної роботи) і надіслати відео на
електронну адресу видавничої групи «Основа». Спочатку був відбірковий тур, де
25 кращих пройшли до наступного туру. Захід отримав експертну оцінку провідного
спеціаліста у галузі освіти Карнаушенко Вікторії, редактору
журналу «Педагогічна майстерня» ВГ «Основа».
І завдяки замовленню
переглядів заходу з цікавих тем та сертифікату відбувалося голосування. за
підсумками конкурсу я стала переможцем конкурсу «Скарбниця досвіду – 2016».
Урок
етики у 5 класі «У чому виявляється вміння користуватися мовним етикетом»
Зміст уроку відповідає темі. Урок
добре спланований і забезпечений необхідним обладнанням (роздавальний матеріал,
мульти-медіа, презентація). Матеріал уроку структурований згідно визначеним
етапам. Етапи взаємопов’язані.
Вивчення нової теми
організовано як гра-подорож з виконанням завдань, що зацікавлює дітей.
Переважає самостійна діяльність учнів. Робота відбувається як змагання груп.
Учитель керує діяльністю учнів, заохочує до висловлювання, коментує відповіді у
разі необхідності. Ураховано вік учнів: запропоновані завдання цікаві, доступні
учням. У класі створено невимушену позитивну атмосферу.
Учитель акцентує увагу на
важливих моментах, звертається до практичного досвіду учнів щодо вивченої теми.
Цікавими є читання віршів і аналіз учнями вчинків їх героїв.
Учні самостійно роблять
висновок щодо вживання ввічливих слів. Домашнє завдання практичного характеру
(лист-привітання мамі тощо).
Спосіб формулювання мети уроку
є невідповідним для сприйняття учнями, і є скоріше метою учителя, а не учнів
(виховувати вихованість).
Відсутній етап рефлексії уроку.
Радимо запозичити
• Цікаві різноманітні завдання
відповідають віку дітей, викликають бажання їх виконувати.
• Звернення до життєвого досвіду дітей.
• Запропоновано завдання творчого розвивального характеру (написати казку тощо).
• Робота в групах розвиває комунікативну компетентність, залучає усіх учнів до роботи. Невимушена атмосфера сприяє навчанню і виявленню здібностей дітей.
• Використання роздавального матеріалу і ІКТ значно економить час, підтримує цікавість дітей.
• Переважання самостійної навчальної діяльності учнів.
• Звернення до життєвого досвіду дітей.
• Запропоновано завдання творчого розвивального характеру (написати казку тощо).
• Робота в групах розвиває комунікативну компетентність, залучає усіх учнів до роботи. Невимушена атмосфера сприяє навчанню і виявленню здібностей дітей.
• Використання роздавального матеріалу і ІКТ значно економить час, підтримує цікавість дітей.
• Переважання самостійної навчальної діяльності учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар